pühapäev, 8. august 2021

Mina olen Kässu

 Tere!

Mina olen Wunderstern Cassandra (kutsutakse mind Kässuks, Kässiks, Totuks). Ma sündisin 11. mail 2021 Harjumaal. Minu ema on Wunderstern Reena ja isa Kim Zonnenberg Rusich. 

Need on minu isa ja ema

Mul on kolm õde Cessilya (pikakarvaline), Coco Chanel, Cordelya ja mina ka.
Õed
Vennad on mul Casanova ja Cliff. Cliff elab meie ema juures.

Vennad
Mind toodi peale pikka sõitu

ja vahepeatusi FendaF-is, kus ma sain omale ise närikaid valida, CircleK-s, kus mulle tutvustati burksi maitseid ja peale tulevast uut kodu, kus on suur tiik ja poolik maja Võrumaale Kasaritsa külla. Siin oli elanud ennem üks minu sugulane Wunderstern Janeta.

Praeguseks olen ma elanud siin peaaegu neli nädalat ja uuel nädalal on mul sünnipäev. Ma olen juba päris palju kasvanud. Ma olen hambusse saanud erinevaid toredaid maiuseid, ma olen käinud oma pererahvaga tööl nii ehitusfirmas kui ka lasteraamatukogus. Sel nädalal tehti aga üks suurem reis Virumaale. Ööbisin hotellis ja no usute või mitte aga sain tuttavaks ühe koeraga, kelle nimi on Paula ja kes aasta lõpupoole püüab saada lugemiskoeraks.


Vahva! Ta lubas pikalt mul enda peale kisada ja ei teinud teist nägugi. Lõpuks saime sõpradeks ja mu perenaine jagas meile maiustusi. Virumaal käisin ma ka kaevandusmuuseumis.
Ma loodan, et mul saab olema siin tore elu :)

1 kommentaar:

  1. Kässu ootame Sind näitusele, täna sain tutavaks sinu venna Casanovaga. Ootan juba Sinuga kohtumist❤❤��❤��

    VastaKustuta