pühapäev, 7. november 2021

Mul on veel üks sõber!

 Eile hommikul läksime metsa ja minu üllatus oli suur, kui ühest teisest autost minust 3 kuud noorem pikakarvaline saksa lambakoer välja hüppas. No algul oli ta selline arakene aga hiljem sain ma teda juba männiokastes ja liivas rullida. Täna käisime jälle sama kutsikaga, kelle nimeks muide on Gamilla, jalutamas. Täna muutus see kutsikas juba nii julgeks, et kui mina rihma otsas olin, tuli ta minu juurde ja püüdis mulle käpa turja peale panna aga ma ju olen suurem :) Uriseda ja korraks haugatada oskab ta nüüd ka. Mu perenaine ütles, et paar kuu pärast on ta sama suur kui mina. Ma hästi ei taha loota aga no kui temaga mürada ja mängida saab, siis las ta olla. Vahva! Mul on samast tõust sõber ka nüüd, kellega koos jalutada :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar