laupäev, 14. august 2021

Metsas

 Täna käisime jälle metsas. Ma ei saa aru, miks mind sedasi väsitatakse... Ma nagunii müran tagasi jõudes edasi. No natukene pikutan ja puhkan aga ega ma siis pikalt ei puhka. Aga metsas oli täna teistmoodi. Keegi muudkui paugutas kusagil ja vihma ka sadas. No ega mul nendest paukudest oli nagunii savi- kõik paugutavad igalpool ümberringi aga millegipärast ei tahtnud mu kahejalgsed edasi liikuda peale paugutama hakkamist ja me keerasime teisele poole. Hmhh... Ma algul arvasin, et nad kardavad aga siis ütlesid, et kusagil on mingid laskmisharjutused. Ma võiks ka vabalt seda harjutust teha! Ah, las ta olla. Saigi pisem ring jalutatud. Nagunii viivad nad mu homme jälle metsa, sest nende arvates olen ma siis rahulikum ja ei näri midagi. Mulle sobib!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar