esmaspäev, 25. oktoober 2021

Näitused

 Ma olen nüüd nii suur tüdruk, et olen käinud juba kahel näitusel.

Mu elu esimene koertenäitus sattus olema Tagadil 9. oktoobril Saksa lambakoerte Eesti peaerinäitus 2021, kus mind näitas Kätlin Tamme 4 kuuste kutsikate ringis Saksamaalt pärit kohtunik hr Christoph Ludwigile. Mulle päris eeldis see, sest no ma polnud elu sees nii palju koeri näinud, kui siis! Sain uusi tuttavaid ja kohtusin oma vendade-õdedega. Ega ma täpselt ju ei teadnudki, mida see näitus tähendab ja miks seal käiakse aga kui mind ringi viidi, siis pidin jalutama rihma otsas ja jooksma ja mingi tädi tuli ning ronis mulle suhu ja ma pidin kannatlikult oma hambaid talle näitama. Ringis käis asi päris kiirelt ja natukene aega hiljem selgus, et 1. koha sai Blackest Tiffany (VL-1), 2. koha sain mina Wunderstern Cassandra (VL-2) ja 3. koha sai Blackest Ultra. Mu õeke Cordelia oli oma käppa vigastanud ja ei saanud kahjuks näitusele tulla. Mulle ütles kohtunik, et jäin teiseks ainult tänu sellele, et Tiffanyl oli parem liikumine. Kohtunik Christoph Ludwig kirjeldas mind: Keskmiselt suur, väga väljendusrikas, tugev pea, sirge selg, head nurgad, ilus korrektne sirge esi ja tagajalasamm, võimsate varudega, edasiminek peaks vabam olema. 

Laupäeval, 23. oktoobril käisime jälle näitusel, kus ilm oli küll tuuline ja jahe aga uskumatu, minu ringis olid täpselt samad koerad ja meie järjekord jäi ka poodiumil samaks. Kohtunik Astrid Lundava ütles, et kui mu tagajalasamm oleks olnud paralleelsem, oleks võinud järjekord isegi teine olla. Hmhh... Tegelikult on mul päris tore ja kepsakas samm ju :) Minu pere inimesed küll naeravad seda juba algusest peale :) Astrid Lundava kirjeldas mind: Keskmise suurusega, tugev emane, hea ja mahukas, korrektne pea, tumedad silmad, piisav turi ja seljajoon, veidi lühike õige asetusega laudjas, eest liikumisel veidi vabad küünarnukid, tagant veel kitsas liikumine, piisav samm külgliikumisel. Tulemuseks VL-2! Aitäh kõigile :)
Mu perenaise tegi eriti rõõmsaks see, et Kätu oli nõus mind veel teinegi kord näitama :) Ja ta kiitis mind, et ma sel korral liikusin juba paremini :) Aitäh :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar